ιδέες για δουλειά στο σπίτιΗ δουλειά στο ίντερνετ είναι μια δουλειά με απεριόριστες δυνατότητες. Δεν υπάρχει ταβάνι στο ύψος των χρημάτων που μπορείς να κερδίσεις. Τίποτα δεν είναι στάνταρ εδώ. Μπορεί 1.000 άτομα να ασχοληθούν με το ίδιο αντικείμενο, και κάποιοι να κερδίζουν λίγα, κάποιοι περισσότερα, κάποιοι να ζήσουν μια άνετη ζωή, και κάποιοι να μην κερδίσουν ούτε ένα ευρώ. Αυτοί που δεν θα κερδίσουν τίποτα θα διαλαλούν για πάντα οτι όλα αυτά είναι άχρηστα, ίσως και απάτη.

Σημασία έχει πώς θα εφαρμόσεις τις γνώσεις που θα έχεις και οι οποίες είναι απλές γνώσεις που διδάσκονται. Γι αυτό επιμένω σε όλους αυτούς που με ρωτούν και δείχνουν ένα ενδιαφέρον να αρχίσουν να ασχολούνται οτι πρέπει να αφιερώσουν χρόνο και χρήμα (το οποίο είναι ελάχιστο) για να εκπαιδευτούν. Πρέπει να καταλάβουν όλοι οτι πρόκειται για μια επένδυση που μπορεί να τους λύσει αρκετά οικονομικά προβλήματα. Όλα αυτά που σου γράφω τα έχω αντιμετωπίσει κι εγώ. Ήμουν πολύ δύσπιστος με όποιον μου έλεγε οτι έπρεπε να δαπανήσω έστω και 5 ευρώ. Όμως με αυτήν την νοοτροπία δεν έκανα τίποτα. Πέρασα τουλάχιστον 2 χρόνια προσπαθώντας να δημιουργήσω κάτι χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα για την μέθοδο που έπρεπε να ακολουθήσω. Ξόδεψα χιλιάδες ώρες από την ζωή μου προσπαθώντας να καταλάβω, διαβάζοντας άρθρα, μελετώντας άλλα επιτυχημένα sites και όλα αυτά με οδηγούσαν πάντα στο αδιέξοδο. Έμπλεξα σε έναν κυκεώνα πληροφοριών που έκαναν το μυαλό μου καζάνι κάθε μέρα. Διάβαζα συνέχεια τόνους πληροφοριών και στο τέλος της μέρας όταν προσπαθούσα να κάνω μια ανασκόπηση των πληροφοριών που είχα μελετήσει, έβλεπα οτι δεν είχα προσθέσει τίποτα στο οικοδόμημα που ήθελα να χτίσω. Αντιθέτως ήμουν ακόμα πιο μπερδεμένος και έφτανα στο σημείο να τα διαγράφω όλα, και την άλλη μέρα να αρχίζω και πάλι από την αρχή.

Τα χρήματα που μπορείς να κερδίσεις είναι από 1 ευρώ έως εκεί που δεν μπορεί να φτάσει τώρα το μυαλό σου. Δεν μπορείς να συλλάβεις το μέγεθος. Σημασία έχει – και αυτό πρέπει να μπει καλά στο μυαλό σου – οτι πρέπει να αλλάξεις νοοτροπία. Πρέπει να πειστείς οτι πρέπει να κάνεις το σωστό ξεκίνημα για να μην απογοητευτείς. Τα αποτελέσματα θα έρθουν σίγουρα αν κάνεις τα σωστά βήματα.

Για να είμαι απόλυτα ξεκάθαρος μαζί σου, με αυτά που γράφω δεν αποσκοπώ στο να κερδίσω κάτι από σένα. Όπως θα βλέπεις αυτό το blog δεν έχει κανένα link που να σε παραπέμπει κάπου, δεν σε σπρώχνω να εφαρμόσεις κάτι από το οποίο θα κερδίσω κι εγώ. Είναι σαν να λέμε ένα μη κερδοσκοπικό blog. Είναι καθαρά πληροφοριακό!

Μακάρι όταν ξεκινούσα να υπήρχε κάποιος που να μου μιλούσε κι εμένα έτσι, και να μου άνοιγε τα μάτια.

Σκέψου καλά αν θέλεις να κάνεις το ξεκίνημα που μπορεί να αλλάξει την ζωή σου. Αν δεν έχεις την σωστή νοοτροπία, μην ξεκινήσεις καθόλου!!!